link

Fakta om jobbet      

Tilbage til vikarjobs

Erfaring lagermedarbejder til Try&Hire i Herning

Herning

Til vores kunde i Herning søger vi en erfaren lagermedarbejder med truckkort til Try&Hire.
 

Opstart hurtigst muligt.
 

Opgaverne består blandt andet i at håndtere varemodtagelse, plukke og pakke af lagervarer, kontakt med interne sælgere og indkøb så lageret altid er fyldt op.
Derudover er det et krav, at du har kendskab til Navision systemer. 
 

Du vil komme til at arbejde i et mindre team på lageret, hvor der er mange forskellige opgaver, som skal løsses. Det er derfor en stor fordel, hvis du er klar på nye udfordringer og er selv kan komme med nye ideer. Der vil være oplæring, men det forventes at du har erfaring med de generelle ting, som pak og pluk, indkøb og håndtere varemodtagelsen, samtidig har arbejdet i Navision systemer.

 

Vi forventer at du:

  • har truckcertifikat (krav)
  • har kendskab til Navison (krav)
  • har erfaring med indkøb til lager
  • har erfaring med pluk med håndscanner og elhest/stabler et plus
  • har gode danskkundskaber, da instruktion gives på dansk
  • er ansvarsbevidst og mødestabil
  • kan arbejde selvstændigt
  • kan holde flere bolde i luften på en gang
  • kan fremvises straffeattest


Du kommer til at arbejde på dagshold (7-15 og fredag 7-14.30), vikariatet aftales fra uge til uge eller måned til måned.

Vi tilbyder overenskomstmæssig løn i velrenommerede virksomheder beliggende i Herning.


Bemærkninger til ansøgningen:
Ansøgningen skal indeholde gyldigt telefonnummer og email adresse.
Vedlæg et CV for minimum de sidste 6 år med et billede.
Send venligst ansøgning på nedenstående formular, herefter vender vi tilbage med svar til den oplyste email adresse.

 

Fakta om jobbet

Reference:    EV20192711-HER
Fagområde:    Lager og logistik
Stillingsbetegnelse:     Lagermedarbejder
Region: 
   
Opslået:     27-11-2019
Ansøgningsfrist:     27-12-2019

Ekspres Vikar Kolding

Trekantsområdet

Jernbanegade 27
6000 Kolding

Vikarhjælp siden 2003

Ekspres Vikar har siden 2003 sikret vores kunder en hurtig og effektiv vikarhjælp.
Vores formål er at sikre, at jeres nye vikarer matcher virksomhedens behov og kan fungere optimalt med jeres øvrige medarbejdere.
Vi lægger vægt på en tæt personlig kontakt gennem samtaler og besøg i virksomheden for at sikre, at vi forstår hvilke krav der stilles til vikaren.

Børsen Gazelle · AAA kreditrating

Ekspres Vikar opnåede i 2016 at blive Børsen Gazelle virksomhed. Gazellevirksomhederne har klaret sig særligt godt på en række forskellige nøgletal og udpeges af Børsen og Bisnode.


Ekspres Vikar er af Bisnode kreditratet med højest kreditværdighed - AAA.
Alle vores vikarer aflønnes i henhold til gældende overenskomst.
Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Vikariat eller fast ansættelse

Har du har brug for vikarhjælp i en kort periode med spidsbelastning, i et længerevarende vikariat, eller leder du efter en medarbejder til fast ansættelse, så kan vi hjælpe dig, med at finde den helt rigtige medarbejder. 

Prøv enten vores vikarløsning, Try 'n' Hire eller direkte rekruttering.

Med mere end 16 års erfaring, kan Ekspres Vikar garantere dig, at vi kan levere kvalificeret vikarhjælp når du har behov, indenfor lager, industri, produktion, kontor og håndværk.

Hovedkontor:

Rødovrevej 155

2610 Rødovre


Kontakt:

Telefon 70 25 15 17

kontakt@ekspresvikar.dk